Contactează-mă pe WhatsApp

Blog

Cum să folosești testimonialele și recenziile pentru a crește încrederea în brandul tău

Ce spun clienții despre brandul tău și cat de mult contează?

La ce să te aștepți de la Serviciile Social Media Marketing?

What to expect when you’re expecting...business results?

Cantitatea sau calitatea? Ce contează în Social Media?

Tips pentru business-uri

5 dintre cele mai folosite tipuri de mesaje "cârlig" pentru a atrage clienții

Folosește-le cu cu încredere!

6 tendințe de urmat în 2025 pentru succesul afacerii tale în Social Media

Fii la curent cu ce-și dorește publicul!

Folosirea AI în Social Media

Cât de mult ne ajută oare?

Social Media – ca la alții

Sau cum vrem să fim ca și concurența

Promovarea în Social Media: moft sau necesitate?

Social Media în 2024 - the best 5 tips

Key points to follow

2 tips-uri pentru reușita promovărilor de produse în prag de Sărbători

Sau "time is ticking"...

Ce (să) faci când pierzi din urmăritori (followers) în Social Media?

Cauze pentru care pierzi followers-i și soluții la îndemâna ta

Cum să începi să faci Social Media pentru afacerea ta

atunci când vrei să te ocupi singur de asta

Succesul afacerii tale în online

De unde începi?

Află secretul unor produse atractive

Cum să atragi atenția publicului

Cum să folosești eficient hashtag-urile pe TikTok

Ce sunt hashtag-urile și de ce se folosesc?

Află cum să atragi rapid clienți folosind doar un titlu memorabil

Care este formula magică?

Campanii plătite pe Facebook

Brandul tău în Social Media

Când cantitatea bate calitatea

Crearea de conținut nou – provocarea ta în fiecare zi?

Campanii de promovare eficiente în Social Media

Să-mi fac oare campania pe mai multe platforme sau să-mi limitez resursele la o singură platformă?

3 litere pentru vânzări explozive – CTA

Cum eficientizezi o reclamă plătită pe Facebook?

Insta Story – Mega câștig pentru afacerea ta

SQUID GAME – lecția de marketing

Tu cât de bine îți cunoști consumatorii?

Cum se comportă consumatorii tăi în funcție de generația din care fac parte?

Un brand puternic folosește întotdeauna doar conținut de calitate