Contactează-mă pe WhatsApp

Brandul tău în Social Media

Când cantitatea bate calitatea

Fugim cu toții după rezultate și tot ce ne interesează este să vedem cum clienții dau buzna în magazin și cum vânzările cresc vertiginos. Suntem fericiți văzând încasările și ne felicităm pentru alegerile făcute.

Te regăsești în cele doua fraze de mai sus? Bravo! Mă bucur că ți-a ieșit și-ți doresc să te țină cât mai mult bucuria! Doar că...

Atunci când construiești o afacere fără a avea o strategie clară, fără a pune preț pe construirea unui brand serios și de încredere, mi-e teamă că balonul de săpun în care te afli, la un moment dat se va sparge. Ce înseamnă asta? Printre foarte multe altele, înseamnă să acorzi o grijă sporită modului în care te prezinți în 𝑆𝑜𝑐𝑖𝑎𝑙 𝑀𝑒𝑑𝑖𝑎, pretențiilor pe care le ai de la imaginea afacerii tale în online. Concret? Ai grijă maximă la ortografia și gramatica conținutului pe care îl afișezi! Oricât de „colorate” ar fi imaginile pe care le distribui în 𝑆𝑜𝑐𝑖𝑎𝑙 𝑀𝑒𝑑𝑖𝑎, dacă textele sunt prost scrise, pline de dezacorduri și greșeli gramaticale, în timp brandul tău va avea de suferit enorm.

Degeaba te uiți în ograda vecinului și-ți dorești și tu rezultatele de zeci de ani pe care el le are, dacă nu știi cum au fost construite, cu ce eforturi și cu ce strategii au fost acestea obținute.

Ai grijă de imaginea afacerii tale! E foarte greu de remediat odată „șifonată”!