Campanii plătite în Social Media
Când să le folosești? Când vrei rezultate imediate.

Folosește-le alături de postările organice!
Deși contribuția postărilor organice la creșterea comunității și conștientizarea brandului este extrem de importantă, câteodată ai nevoie de rezultate imediate, rapide și țintite. Iar pentru a le putea obține, mesajele tale către public au nevoie de un imbold ce constă în campanii plătite.
Care sunt însă momentele în care ar trebui să iei în calcul să faci campanii plătite? De exemplu atunci când iți dorești să organizezi un eveniment, o licitație, să oferi discounturi de final de sezon, sau cu ocazia unor sărbători și așa mai departe.
Realizarea unor campanii plătite are avantajul de a-ți oferi instrumentele necesare pentru a ajunge exact la publicul pe care ți-l dorești, folosind tipul de campanie potrivită obiectivului pe care îl ai. Îți permite să-ți organizezi bugetul dedicat campaniei, să urmăreși parametri ce-ți arată cum evoluează campania și mai ales să-i poți optimiza chiar în timpul desfășurării campaniei.
O strategie de promovare eficientă îți economisește banii investiți în publicitate.
Iată ce poți obține în urma unei campanii plătite, în funcție de obiectivul pe care îl urmărești:
Datorită diverselor modalități de distribuire a unei campanii în Social Media, vizibilitatea câștigată în urma promovării este mult mai mare.
O poți realiza folosind o expunere adaptată a produselor și serviciilor tale pe rețelele sociale potrivite.
Folosind metodele de targetare specifică ajungi să câștigi public specific, educat și interesat de ceea ce oferi tu.
Ai nevoie să duci trafic din Social Media către website-ul tău? Sau să ai mai mulți urmăritori în Social Media care să se transforme în clienți? Folosește campaniile plătite!
Încrederea publicului în brandul tău implică două aspecte majore: a-i oferi clientului în mod sistematic ceea ce are nevoie la nivelul de calitate așteptat de acesta.
Ce servicii îți ofer pentru realizarea și desfășurarea unei campanii plătite
Discutarea și schițarea strategiei de urmat prin promovările realizate în Social Media în funcție de obiectivele urmărite. Sincronizarea sau completarea campaniilor Facebook Ads cu Instagram Ads.
Realizarea setărilor tehnice pentru deschiderea contului de publicitate.
Alegerea obiectivului și denumirii campaniei, setarea tehnică a opțiunii de testing A/B, stabilirea bugetului. Fixarea perioadei de desfășurare, crearea audientei și alegerea tipului de plasare.
Realizarea bannerului/creativului/pozei, stabilirea tipului de format pentru Ad, conceperea și adăugarea textului descriptiv, CTA (mesaj Call to Action). Optimizare și distribuire.
Urmărirea pas cu pas a funcționării campaniei, a încadrării în parametri, ajustarea dacă și acolo unde e cazul a parametrilor setați, Testare A/B pentru campanie și optimizare dacă e necesar, etc;
Prezentarea rapoartelor aferente campaniilor desfășurate, discutarea acestora și concluzii.
Testarea A/B presupune testarea a două campanii desfășurate pentru a vedea care dintre ele a fost mai eficientă. Implică selectarea componentelor pentru testare, stabilirea parametrilor de evaluat și a perioadei de testare. Analiza rezultatelor din rapoarte. Concluzii.
Acolo unde unt necesare corecții e indicat ca acestea să se realizeze în timp util.
Discutarea rezultatelor testărilor efectuate și optimizarea următoarelor campanii/Ads.
Serviciile de Social Media Marketing îți duc afacerea la next level.
Clienții tăi se află în ONLINE printre cei 59,5% din populația activă pe Internet în 2021.
Tu unde ești? Hai să îți arăt cum să le atragi atenția!