Contactează-mă pe WhatsApp

Servicii de Creare de Conținut

Conținutul pe care-l distribui în Social Media e ca și discuțiile pe care le ai cu prietenii: cu cât ceea ce spui e mai interesant, cu atât mai mulți amici te vor asculta.

Ce înseamnă conținut?

Conținutul îl reprezintă orice formă a mesajului pe care vrei să îl transmiți: text, imagine, video și orice combinație a acestora.

Volumul imens de informație existent în online face ca publicul consumator să aprecieze doar un conținut captivant și original care să-i atragă atenția și să-i ofere informația pe care o caută (adică să fie relevant).

Iar tu, pentru a putea oferi un astfel de conținut, în primul rând trebuie să-ți cunoști foarte bine publicul, să știi la ce tip de mesaj rezonează, ce așteptări are, pe ce rețele sociale activează, etc. pentru ca să poți să-ți adaptezi mesajul (conținutul) cât mai aproape de ceea ce așteaptă clientul să primească.

Dacă vrei ca cititorul să fie suficient de motivat încât să se oprească din căutat și să-ți citească mesajul, oferă-i exact ce are nevoie!

Un lucru e cert: conținutul de calitate va face întotdeauna diferența între tine și concurenții tăi.

Ce tipuri de conținut îți ofer

Conținutul afișat pe website transmite mai departe cu ce se ocupă compania ta, povestea afacerii, serviciile și produsele pe care le oferi, studii de caz, testimoniale și orice alte date pe care dorești ca publicul să le cunoască.

Te vor ajuta să-ți crești notorietatea, să-ți faci cunoscut brandul și să atragi cât mai mult public dornic să-ți cumpere produsele și serviciile.

Folosește-le pentru a-ți pune în valoare produsele și serviciile pe care le oferi și publică-le fie pe website-uri de prezentare sau în magazine online, fie pe paginile din rețelele sociale.

Blogul îți permite să oferi informații valoroase într-o formă concisă cititorilor interesați. Mai trebuie să știi că un website fără un blog activ pare un website uitat, părăsit. În plus, postările constante și optimizate SEO pe blog sunt o metodă sigură de urcare în lista rezultatelor afișate de motoarelor de căutare.

Articole optimizate SEO destinate publicării pe diverse platforme online.

Crești vizibilitatea și atragi clienți noi

Dacă te întrebi cum poți influența consumatorul să se oprească la conținutul tău și nu la al altora, răspunsul este simplu: optimizează SEO conținutul pentru motoarele de căutare!

Ce fac mai precis aceste motoare de căutare?

Aranjează răspunsurile pe care le afișează atunci când un consumator caută ceva, în funcție de câteva criterii printre care și optimizarea SEO a conținutului. Optimizarea SEO (Search Engine Optimization) presupune un cumul de tehnici și instrumente folosite în conceperea conținutului, pentru că acesta să fie “câștigător” în ochii motoarelor de căutare: cuvinte cheie analizate, titluri concepute în parametri ceruți, meta-descrieri optimizate, texte adaptate ca și lungime, mesaje ce îndeamnă la acțiune (CTA – Call to Action) etc.

Ce câștigi dacă ai un conținut optimizat SEO?

Un loc fruntaș în motoarele de căutare, vizibilitate, mai mulți clienți și mai mult trafic, notorietate și mult mai multe.

Serviciile de Social Media Marketing îți duc afacerea la next level.

Clienții tăi se află în ONLINE printre cei 59,5% din populația activă pe Internet în 2021.

Tu unde ești? Hai să îți arăt cum să le atragi atenția!