Crearea de conținut nou – provocarea ta în fiecare zi?

Indiferent cât de experimentat este un content writer, atunci când trebuie să creeze ceva nou, adică mai tot timpul, se confruntă cu o adevarată provocare legată de subiectele ce pot aduce o “noutate” pentru cititor. Am mai spus-o și cu alte ocazii, Internetul este sufocat de conținut, astfel încât să vii cu ceva nou este cu adevărat provocator. Când vorbesc de conținut nu mă refer doar la conținutul unui website, ci la toată gama de articole/bannere/podcasturi/webminarii/video content – you name it! – ce fac “deliciul” consumatorului de conținut în online (și nu doar).
Dar, așa ca fapt divers (dacă mai e cazul să insist pe importanța conținutului optimizat în creșterea ratei de conversie sau a traficului), în 2020 36% dintre business-uri nu aveau un website, iar 75% dintre consumatorii de conținut își formau o opinie și acordau încredere unei afaceri în funcție de conținutul website-ului. Ce ne spun cifrele? Că afacerile noastre TREBUIE sa existe în online pentru că acolo sunt clienții noștri dornici să ne cunoască!
OK. Îți propun 3 pași simpli pe care să-i urmezi cînd creezi conținut dacă vrei să generezi cât mai mult trafic:
Pasul 1: Optimizează-ți conținutul deja existent! Cum faci asta? Găsește cuvintele cheie din paginile tale mai slab poziționate și optimizează-le – caută să le îmbunătățești, analizează cu ajutorul instrumentelor specifice (de exemplu Semrush) alternativele mai avantajoase pentru aceste cuvinte cheie și folosește-le. Caută topicurile sau discuțiile ce au generat cele mai multe impresii și canalizează-ți creativitatea în jurul acestora și, nu în ultimul rând, consolidează-ți conținutul! Îmbină articolele complementare din același topic și creează astfel un conținut nou ce va genera mai mult trafic.
Pasul 2: Fă o analiză competitivă pentru a-ți concentra eficient eforturile de creare de conținut! Vezi ce creează competitorii, cât de adânc intră în subiecte, care sunt cele mai bine poziționate pagini ale lor și gândește-te ce ai putea adăuga tu la conținutul lor pentru a fi și mai bine poziționat. Folosește instrumentele disponibile pentru analiza cuvintelor cheie și pentru culegerea sugestiilor legate de un nou topic.
Pasul 3: Creează conținut nou! Creează conținut nou în jurul cuvintelor cheie care îți pot crește acum ranking-ul conform instrumentelor de care vorbeam mai sus. Poate că în viitor aceste cuvinte cheie nu vor mai avea aceeași putere, dar e important de profitat de ce îți pot oferi ele acum. În viitor putem optimiza conținutul, așa cum am vorbit la primul pas.
Urmează săptămânal cei trei pași și vei vedea cum traficul tău va crește ușor dar sigur!
Găsește informații la zi în postările de pe blog
Cum să folosești testimonialele și recenziile pentru a crește încrederea în brandul tău

La ce să te aștepți de la Serviciile Social Media Marketing?

Cantitatea sau calitatea? Ce contează în Social Media?

5 dintre cele mai folosite tipuri de mesaje "cârlig" pentru a atrage clienții
