Contactează-mă pe WhatsApp

Întrebări frecvente

Din foarte multe motive, dar cel mai important este că în Social Media sunt toți clienții tăi. Cum poți să-i cunoști mai bine și să ajungi mai rapid la ei decât fiind și tu acolo? Cum poți să le răspunzi instantaneu întrebărilor și să fii prezent tot timpul pentru ca ei să nu dea scroll până la postarea concurentului tău? Simplu: ducându-ți afacerea în online, inclusiv în Social Media. Aici se întâmplă totul, aici se schimbă lucrurile cu o viteză amețitoare, astfel încât nu poți lipsi de lângă publicul tău. Iar dacă totuși o faci, tot ce trebuie să știi e că toți concurenții tăi sunt în Social Media. Doar un click îl desparte pe public de alegerea pe care o face. Fă ca tu să fii alegerea lui! Fii în Social Media la un click distanță! Sună-mă și hai să pornim lucrurile!

Ca să trezești interesul publicului trebuie să-i oferi exact ce caută, într-o manieră atractivă și originală. Conținutul original se referă la prezentarea autentică a ceea ce oferi tu clienților tăi, începând de la poze de produs (nu poze din biblioteci virtuale), continuând cu mesajul sau modul de exprimare original, confortabil fiecărei categorii de public. Relevanța mesajului presupune să-i transmiți clientului exact informația pe care o caută într-un mod clar, concis și precis. Iar atractivitatea unui mesaj e…sarea și piperul – acel "ceva" care îl face pe cel ce citește conținutul să se oprească din căutat.

Pentru că denotă preocuparea pentru afacerea ta și totodată grijă și atenție față de nevoile clientului. Asta în primul rând. Iar în al doilea rând, dacă e să mă refer la website-uri, eu obișnuiesc să spun că un website neactualizat (fară blog unde să încarci informații noi, de exemplu) pare un site uitat. Asta și din perspectiva cititorului, dar și din perspectiva motoarelor de căutare care încetează să-l mai indexeze treptat-treptat, dacă nu au materiale noi pe care să le “scaneze” tot timpul. Consecința? Indexarea scăzută sau lipsa ei duce la afișarea website-ului tău pe pagini inferioare în motoarele de căutare. Și chiar nu îți dorești asta. Sună-mă și te ajut eu cu postări consecvente!

Creșterea organică (postările organice - adică neplatite) este foarte importantă în consolidarea brandului, în întipărirea acestuia în memoria publicului și câștigarea încrederii lui. Dar când vine vorba de vânzări, de multe ori e nevoie de un impuls pentru a le crește. Fie că vorbim de promoții de Sărbători, de Black Friday sau discounturi pentru reducerea stocurilor sau prețuri promoționale pentru lansări de produse, campaniile plătite ne oferă rampa de lansare către clienții nostri. Marele lor avantaj este că ne permit să ne adresăm exact publicului interesat de ce avem noi de oferit. Când folosim campaniile plătite? De câte ori avem nevoie de rezultate rapide. Și foarte important de știut e faptul că postările organice și campaniile plătite trebuiesc integrate în strategia se Social Media Marketing pe care o urmezi! Sună-mă!