Contactează-mă pe WhatsApp

Cum folosești eficient hashtag-urile pe TikTok

Ce sunt hashtag-urile și de ce se folosesc?

Simbolul # (hashtag) urmat de un cuvânt sau expresie reprezintă practic o grupare sau clasificare a conținuturilor distribuite pe website-uri, în social media, pe forumuri sau bloguri și așa mai departe în funcție de interese. Atunci când folosești pentru conținutul tău un hashtag, îl încadrezi pe acesta (conținutul) în categoria acelui hashtag și devine parte integrantă a rezultatelor căutărilor după acel #, în funcție de interesul consumatorilor așa cum spuneam. Logica creării acestor hashtag-uri o reprezintă ordonarea și facilitarea găsirii informațiilor, de unde și viralizarea unor anumite tipuri de conținut ca urmare a căutării respectivului hashtag.

Suntem tentați să adaugăm cele mai „în tendințe” hashtag-uri, fie că ni se potrivesc conținutului pe care îl distribuim, fie că nu, tocmai din goana după această viralizare. Ce trebuie să știm atunci când le utilizăm, pentru a le folosi cu adevărat inteligent și a obține maxim de profit de pe urma lor, este că ele au o influență cu adevărat semnificativă asupra indexării și vizibilittaii contului nostru. Doar că, ce e mult nu e sănătos.

Adică, folosirea unor hashtag-uri irelevante (dar virale) pentru conținutul nostru atrage consecințe care pot avea efecte pe termen lung și anume: pe de o parte – scade încrederea consumatorului în brandul nostru atunci când caută un hashtag relevant pentru el și dă peste conținutul nostru...irelevant; iar pe de altă parte ne putem trezi cu penalizare din parte platformei și cu modificarea algoritmului de distribuire aferent contului nostru.

Iată 3 tips-uri importante pentru folosirea hashtag-urilor:

  1. Caută să folosești, cum spuneam mai sus, hashtag-uri relevante pentru conținutul tău. Dacă vrei să le găsești ușor, îți las mai jos câteva generatoare online gratuite pe care le poți folosi, sau, în funcție de tipul de telefon pe care îl utilizezi atunci când postezi, găsești opțiunea de căutare # chiar pe contul tău de TikTok.
  2. Combină hashtag-urile în tendințele actuale cu cele pe care ți le-am recomandat anterior, dar ai grijă ce selectezi și din această listă: e important să existe relevanță pentru conținutul tău!
  3. Creează-ți un hashtag propriu (chiar două), pe care să-l folosești constant, astfel încât consumatorii care se familiarizează cu conținutul tău să te poată caută specific după acest #. Așa cum am promis, las aici câteva generatoare online gratuite, precum și un link către hashtag-urile virale pentru anul 2023.

Generatoare de #:

https://tiktokhashtags.com/

https://h.bdir.in/hashtags/search/tiktok

https://www.all-hashtag.com/hashtag-generator.php

https://www.tucktools.com/tiktok-hashtag-generator/

Hashtag-uri virale pt 2023 găsești aici:

https://blog.hootsuite.com/tiktok-hashtags/#Best_TikTok_hashtags_in_2023

Înca ceva, important zic eu: nu adăuga hashtag-uri virale “worldwide” dacă tu ai un business local! Îți vor crește “artificial” numărul de vizualizări, dar acestea nu vor avea constanță în timp pentru că, da, conținutul nu e relevant pt consumatorul internațional. Așa că, revin: analizează-ți publicul și oferă-i exact ce are nevoie!

Spor, creativitate și urmărește #pubhub.ro!