Insta Story – Mega câștig pentru afacerea ta

Cănd încerci toate resursele disponibile pentru a-ți crește vizibilitatea afacerii în online, trebuie să cunoști atât potențialul pe care instrumentul folosit ți-l oferă, cât și modul în care acesta se potrivește afacerii tale.
Desigur, atunci când îți construiești strategia de marketing digital pe care să o urmezi, incluzi instrumente variate pe care să le folosești, dar tendințele sunt atât de schimbătoare încât trebuie să ții tot timpul ritmul, ba mai mult, dacă poți – fii cu un pas înaintea lor!
Hai să povestim puțin despre Insta Story și de ce ar trebui să folosești neapărat acest instrument în strategia ta de promovare!
Instrumentul oferit acum de Instagram și pentru conturile de business îți oferă o mulțime de beneficii pe care dacă nu le-ai exploatat încă, acum e timpul să o faci. Există studii despre comportamentul consumatorului de “Insta Story” care arată cât de ușor “agățăm” prospecții sau clienții cu povești reușite.
Care ar fi concret beneficiile folosirii acestui tool?
- Crește vizibilitatea brandului. (Cu cât ai mai multe Story-uri, cu atât mai bine – așa că nu te zgârci! Din studiul menționat mai sus poți vedea că postând până la 5 Story-uri pe zi îți poți menține rata de retenție a publicului la peste 70%).
- Interacționezi direct cu audiența și ajungi la mai mulți oameni. (De ce e important să interacționezi direct cu audiența? Ca să îi cunoști nevoile și să primești feedback rapid. Iar apoi poți lua măsuri urgente în funcție de informațiile primite).
- Generează lead-uri. (Contacte noi? – un pas mai aproape de conversie).
- Primești feedback instant pentru produsele sau serviciile menționate în Story. (De exemplu, poți crea un Poll înainte de lansarea acestora pentru a vedea părerile oamenilor).
- Poți promova conținutului blogului tău. (Ai o postare nouă pe blog? Menționează acest lucru în Story și adaugă un bullet pentru acces direct la postare).
- Crești transparența brandului. (Poți insera o mulțime de informații atractive aici: making of, descrieri, etc.)
- Folosești marketingul în timp real. (Poți posta de ex. un video direct de la un eveniment.)
- Poți să rulezi Ads în Insta Story. (Profită!)
- Crești angajamentul!
- Rămâi în memoria consumatorului (1/3 din cele mai văzute Insta Story vin din business și 1 din 5 mesaje pe care le primești sunt în urma vizionării Story-ului. Cum să ratezi așa ceva?)
Tu pentru ce alte avantaje folosești Insta Story-ul?
Găsește informații la zi în postările de pe blog
Cum să folosești testimonialele și recenziile pentru a crește încrederea în brandul tău

La ce să te aștepți de la Serviciile Social Media Marketing?

Cantitatea sau calitatea? Ce contează în Social Media?

5 dintre cele mai folosite tipuri de mesaje "cârlig" pentru a atrage clienții
