Social Media – ca la alții
Sau cum vrem să fim ca și concurența
![](/assets/img/min/2V171daoDk-1024.jpeg)
Am admirat întotdeauna oamenii implicați și dedicați afacerii lor. Trust me, așa-i miros!!! 😉 Mă bucură foarte tare când dau de ei, ca să nu mai spun cât de tare mă motivează o colaborare cu ei! De ce? Pentru că sunt realiști, au așteptări…realiste și sunt pasionați de ceea ce fac cunoscându-și foarte bine și punctele forte și vulnerabilitățile. Un big like din partea mea pentru ei. 👍
Despre cei care știu foarte bine ce (poate) face afacerea lor, dar se uită în permanență în ograda concurenților (ceea ce e lăudabil până la un punct – să-ți urmărești concurența, zic) și “vor și ei așa” – despre asta e vorba aici. Mai exact, să vrei și tu rezultatele concurenților (cele bune, desigur) e una, dar să le vrei fără să ai în vedere ce resurse au la dispoziție concurenții, cât investesc în publicitate, cât de extinși sunt în online, cât au muncit ca să le obțină și muuulte alte lucruri care nu se văd, aici cam am o problemă. Jumătate de problemă – dacă omul în cauză pricepe că ceea ce vezi la un iceberg e doar frumusețea, iar ceea ce nu vezi e practic baza lui – partea ce susține icebergul. Ați prins-o pe-asta de prin cărți? 😀
De ce nu-i sănătos să privești astfel lucrurile? Pentru că sunt generate frustrări după frustrări având un raționament oarecum superficial aș zice, iar de aici încolo vă las pe voi să vă imaginați ce urmează după perioade lungi de frustrări acumulate.
Recomandarea mea, ca să nu mai lungesc vorba, e să fim deschiși la idei, la a analiza foarte amănunțit concurența și dacă chiar vrem să obținem rezultatele ei realizate în mulți ani – de pe vremea când afacerea noastră nu era nici la stadiu de idee, atunci să ne suflecăm mânecile, să ne înarmăm cu răbdare maximă și să parcurgem (fără să încercăm să fentăm) toți pașii necesari: să ne extindem pe mai multe platforme sociale, să ne deschidem poate un showroom/magazin (cum are concurența), să investim în promovare, să ne diversificăm gama de servicii/produse, să încercăm abordări noi și inițiative în ton cu vremurile noastre și să… muuulte altele. Și - foarte important - să muncim maxim și să fim autentici! Să nu copiem concurența printre alte și poate pentru că s-ar putea ca nouă să nu ni se potrivească ceea ce copiem. Printre altele am zis. Doar să ne inspirăm!
Dar să începem cu a ne deschide mintea, zic. Iar restul, vin ele pe măsură ce muncim, right?
Sporuri maxime să aveți!
Găsește informații la zi în postările de pe blog
6 tendințe de urmat în 2025 pentru succesul afacerii tale în Social Media
![](/assets/img/min/2yJBMeXchx-658.jpeg)
Folosirea AI în Social Media
![](/assets/img/min/1Ph_JeokVs-658.jpeg)
Promovarea în Social Media: moft sau necesitate?
![](/assets/img/min/9YQ9c7OP-j-658.jpeg)
Social Media în 2024 - the best 5 tips
![](/assets/img/min/h0HIMlTS1J-658.jpeg)