Contactează-mă pe WhatsApp

Un brand puternic folosește întotdeauna doar conținut de calitate

Și tu - și eu știm că ceea ce noi vindem de fapt nu e un produs sau serviciu, ci împlinirea nevoii celui ce ne caută, celui ce ne “consumă” conținutul. Iar pentru a atrage “consumatori” e nevoie să le cunoaștem gusturile. Cum facem asta? În primul rând punându-ne în papucii celuilalt și încercând să aflăm ce și-ar dori consumatorul de conținut să vadă și să găsească în postările noastre, astfel încât aceste postări să-l facă să acționeze.

Cunoaște-ti audiența!

În momentul în care ne cunoaștem publicul, când ne știm clar obiectivele și aplicăm strategiile stabilite, pentru a furniza un conținut de calitate consumatorilor noștri tot ce trebuie să facem este să ne punem la bătaie creativitatea și cunoștințele. Să furnizăm originalitaterelevanță și consecvență. Să atragem și să oferim exact ce consumatorul caută.

Ajută motoarele de căutare!

Cuătările publicului după produsul sau serviciul pe care tu îl oferi trebuie studiate și anticipate (cuvintele cheie). Motoarele de căutare te pot ridica (sau nu) în lista de rezultate furnizate cititorului, în funcție de ce conținut oferit de tine pentru indexare, de frecveța și calitatea acestuia. Și să nu uităm nici o clipă că, conținutul este de asemenea un instrument extrem de important în optimizarea SEO de care tot vorbeam, astfel încât crearea unui material de calitate va face întotdeauna diferența între site-ul tău și cel al concurenților tăi, între postările tale și restul.

Ce trebuie să reții? Că postările regulate, interesante și relevante, cu un conținut de calitate, te vor menține bine clasat în motoarele de căutare și vor contribui substanțial la construirea brandului tău și la creșterea ratei de conversie.

Beneficiile câștigate vor fi pe termen lung, construind pas cu pas drumul spre atingerea obiectivelor tale.